Teslimat Bilgileri
İzmir Dışına Teslimat Mümkün mü?
Maalesef. Ürün teslimatı ve satışlarımız yalnızca İzmir il sınırları içindedir. İzmir dışından satn alma ve teslimat taleplerini kabul edemiyoruz. Ama üzülmeyin, Ezgim önümüzdeki yıllarda 81 ilde faaliyet gösteren bir mağaza zinciri olmayı hedeflemektedir.
Telefonla Sipariş Edip Kapıda Ödeyebilir Miyim?
Elden taksitle yapılan alışverişlerde müşterinin mağazaya gelerek evrak ve sözleşmeleri imzalaması gerekmektedir. O sebeple de mağazaya gelmeden sipariş vermeniz mümkün değildir.
Eve Teslim İçin Nakliye Ücreti Ödüyor muyuz?
Hayır. Aldığınız tüm ürünlerin nakliye ve taşıması Ezgim Mağazacılık tarafından gerçekleştirilmektedir. Sizin hiçbir şey yapmanıza ya da ek ücret ödemenize gerek yok.
Beyaz Eşyaları Siz Mi Kuracaksınız?
Hayır. Beyaz eşya ve TV ürünleri yetkili servis tarafından kurulacaktır. Biz sizler adına yetkili servis randevusunu aldık. Kurulum ve montaj için hiçbir ücret ödemeyeceksiniz.
Diğer Sorular
Ürünleriniz sıfır ve garantili mi?
Satın aldığınız tüm ürünler Türkiye çapında yetkili servis garantili, adınıza faturalı ve kapalı ambalajında kullanılmamış ürünlerdir. Yetkili servis raporuna istinaden tüm iade & değişim işlemlerinde satış sonrası destek faaliyetleri devam etmektedir.
Numaramı bıraktım, ne zaman arayacaksınız?
Müşteri temsilcilerimiz gün içinde sizleri arayarak ürün ve hizmetler ile ilgili sizleri bilgilendireceklerdir. Dilerseniz sizler de mağazalarımızı arayabilirsiniz.
Sizi arayabileceğim numaralarınız var mıdır?
Evet, BALÇOVA : 0535 345 58 59
YEŞİLYURT: 0531 781 1415
POLİGON : 0552 811 57 11
Servis değişim raporu verdi, ürünü değiştirebilir miyiz?
Elbette! Yetkili servis tarafından alınmış bir değişim raporunuz mevcutsa ürününüz aynısı ile tarafımızca değiştirilmektedir.
Erken kapatma indirimi mümkün mü?
Evet, borcunuzu erken kapatmak isterseniz indirim uygulanmaktadır.
Borcumu 1 ay geciktirdim, sorun olur mu?
Hukuki takibe düşmemek için ödemelerinizi geciktirmemenizi öneririz. Ancak bir ya da iki aylık ödemelerin gecikmesi sebebiyle yasal takip başlatılmaz. Yasal takip ancak müşteri ile sağlıklı iletişim kanallarının tıkanması ve iki aydan uzun süreli ödememezlik durumunda tercih edilmektedir.